• آخرین بروز رسانی : 1400/02/11

بیانیه راهبرد مشارکت اداره کل انتقال خون

 
  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه “رسیدگی به شکایات” و سامانه “پیشنهادات و انتقادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی  اداره قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت  به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ داده میشود. 
  2. شهروندان می‌توانند از طریق “ملاقات و ارتباط با مدیران ” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، در همان ساعات به اداره کل مراجعه نمایند.
  3. شهروندان می توانند از طریق منو “ارتباط با ما / “اطلاعات تماس با  اداره کل”، شماره تلفن، پست الکترونیکی   اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
  4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  اداره ارسال نمایند.